نقد و بررسی تبلیغات شهری

فیلتر مقالات

جستجو:
دسته بندی :

ابتکار جدید در بیلبورد چاکلز خلبانی

اگردورتا دورشهرگشتی بزنید انواع بیلبوردهای تبلیغاتی مختلف به چشم میخورد، دراین میان، تابلوهایی توجه شما را جلب میکند که متفاوت ترازبقیه باشند همانطورکه می دانید تبلیغات محیطی هرچه جذاب تر و جلوه بیشتری داشته باشند توجه مردم را بیشتر به خود جلب میکنند.چاکلزاین باربیلبوردی خلاقانه را طراحی کرده که دنیایی از توجه را به سوی خود جلب میکند و تبلیغات محیطی به طورجذاب توانسته چاکلز را به پرواز در آورد.ازآنجایی که جنس این محصول از جنس یک چیز خوشمزه ی کم خاصیت یا همان هله هوله های خودمان است، بنابراین خلق فضاهای پرانرژی از وظایف این نوع آگهی است.

ادامه مطلب
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۱

دومین همایش معماری و توریسم

دومین سالی است که این همایش بین المللی با حضور اساتید و شخصیت های بلند پایه در حوزه های توریسم و شهرسازی  در مشهد برگزار می شود.

این همایش در روزهای هشتم و نهم خردادماه امسال در سالن همایش های صدا و سیمای آغاز بکار خواهد کرد. به همین منظور، دست اندرکاران این همایش تصمیم به اطلاع رسانی از طریق رسانه های تبلیغات محیطی شدند و کمپین تبلیغاتی را اکران نموده اند که در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی این کمپین بپردازیم.

ادامه مطلب
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۹:۰۰