تبلیغات در فرودگاه امام خمینی تهران


درباره فرودگاه بین المللی امام خمینی

پیش نویس طرح جامع فرودگاه در سال 1354 تهیه و در سال1356 موافقت اصولی با آن به عمل آمد و مقدمات اجرائی آن آغاز گردید، پس از توقف چند ساله مصادف با جنگ تحمیلی ، مجدداً در اسفند 1369 فعالیت در این زمینه به صورت عملی شروع شده و با تجدید نظر در طرح جامع و تصویب آن توسط وزیر راه و ترابری و رئیس سازمان هواپیمائی کشوری وقت، عملیات طراحی و اجرایی ادامه یافت . در سال 1381 فرودگاه مذکور برای تمام پروازهای بین المللی و جابجایی مسافران در سال برنامه ریزی شد.

تبلیغات در فرودگاه امام خمینی تهران
http://www.farabillboard.com/نوشته-ها/مقالات/تبلیغات-در-فرودگاه-امام-خمینی-تهران.html

این فرودگاه در 30 کیلومتری جنوب غربی تهران بین آزاد راه تهران قم - تهران - ساوه و در زمینی به وسعت 13.5 هزار هکتار ساخته شده است‌.
طراحی پایانه مسافری فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) توسط یكی از بزرگترین طراحان فرودگاهی دردنیا یعنی آقای پل اندرو طراح مشهور فرانسوی صورت پذیرفته و الهام گرفته از بنای مشهور چهلستون اصفهان و مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی در زمینه طراحی فرودگاهی می باشد .تفكیك مسافرین ورودی و خروجی و استفاده از نماهای مختلف و زیبا همچون نمای شیشه ای و شفاف درسمت محوطه پرواز (Air Side ) از جمله عناصری هستند كه برای آسودگی خاطر مسافرین و راحتی آنان در نظر گرفته شده است .این پایانه مسافری با 78357 مترمربع زیربنا از دو بخش سمت هوا (Air Side ) و سمت زمین (Land Side ) تشكیل شده است. سمت زمین یا مركز پایانه مسافری دارای 4 طبقه با سقف كمانی آبی رنگ و سبك ونمای شیشه ای می باشد .
احداث فرودگاه امام خمینی (ره‌) عمدتاً به منظور پاسخ‌گویی به نیازهای روز افزون مسافرتی و حمل و نقل هوایی داخلی و بین المللی و جذب پروازهای ترانزیت بین المللی در جهت دست‌یابی به جایگاه ایران به عنوان قطب اصلی در پروازهای بین المللی منطقه و کانال عبور در مسیر اروپا و آسیا و در عین حال کسب درآمد ارزی ناشی از آن و بهره برداری بیش‌تر از صنعت توریسم توجه خاصی به آن شده است.


تبلیغات در فرودگاه امام خمینی

به منظور تقويت موقعيت كشور در شبكه حمل ‌و‌نقل هوايي بين‌المللي و افزايش درآمد ناشي از عبور ترانزيت و حمل ‌و ‌نقل كالا و مسافر و اشتغال مولد و تبديل شدن فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) به قطب اول حمل و نقل بار منطقه و قطب دوم حمل و نقل مسافري منطقه شناخته شده است.
 به سبب موقعیت استراتژیک این فرودگاه تبلیغات و اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی امام خمینی پل ارتباطی خوبی را بین مسافرین داخلی و خارجی ایجاد کرده است و اجاره بیلبورد در این فرودگاه از وضعیت مطلوبی بهرمند می باشد و همچنین اینکه مورد توجه صاحبین رسانه قرار گرفته است. در واقع فرودگاه بین المللی امام خمینی همانند یک  شهر فرودگاهي است که مردم حق انتخاب و قدرت انتخاب در حوزه‌هاي مختلف  را خواهند داشت.


فضاهای تبلیغاتی در فرودگاه امام خمینی تهران

- سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه امام خمینی
- سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه امام خمینی
- سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه امام خمینی
- سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه امام خمینی
- ستون داخل سالن فرودگاه امام خمینی
- فضای بیرونی فرودگاه امام خمینی
- فضای پارکینگ فرودگاه امام خمینی
- سالن ترانزیت فرودگاه امام خمینی
- محوطه داخلی فرودگاه امام خمینی
- سالن انتظار فرودگاه امام خمینی
- ترمینال فرودگاه امام خمینی
- سالن گمرک فرودگاه امام خمینی

 

لیست نمونه بیلبوردهای تبلیغاتی فرودگاه امام خمینی

 

ویژگی‌های عمومی فرودگاه بین المللی امام خمینی


-    ظرفیت پذیرش مرحله اول این فرودگاه سالانه ۶ تا 6.5 میلیون نفر است که در فاز دوم به حدود ۱۵ میلیون مسافر افزایش می‌یابد. در طرح جامع این فرودگاه نیز ظرفیت تردد 40 میلیون مسافر در سال پیش‌بینی شده است.
-    سرانه فضاى در دسترس مسافران ورودی و خروجی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در ساعت اوج براى هر مسافر ورودی ۱۸ متر و براى هر مسافر خروجی نزدیک به ۲۵ متر مربع است.
-    در مرحله اول انتقال پروزاها، انتقال کلیه پروازهای ورودی و خروجی شرکت‌های هواپیمایی داخلی به کشورهای حوزه خلیج فارس در دستور کار قرار گرفت و انتقال سایر پروازهای خارجی براساس زمان‌بندی تدریجی انجام خواهد شد.
-    هم‌ اکنون‌ روزانه‌ ‌50‌ پرواز رفت‌ و برگشت‌ خارجی‌ از ‌25‌ مقصد به‌ وسیله‌ ‌20‌ شرکت‌ هواپیمایی‌ داخلی‌ و خارجی‌ در فرودگاه‌ بین‌المللی‌ امام‌خمینی‌(ره‌‌) انجام‌ می‌شود و براساس آمار اعلام شده در سال‌ 85 یک‌ میلیون‌ و 700‌ هزار مسافر پروازهای‌ خارجی‌ از طریق‌ این‌ فرودگاه‌ جابه‌جا شدند‌.
-    پیش‌بینی می‌شود پس از انتقال سایر پروازهای خارجی شرکت‌های ایرانی در آبان 1386، روزانه 80 پرواز از طریق این فرودگاه صورت گیرد.

 

برخی از تصایر تابلوهای تبلیغاتی اکران شده در فرودگاه امام خمینی

تبلیغات در فرودگاه بین المللی امام خمینی

تبلیغات در فرودگاه بین المللی امام خمینی

تبلیغات در فرودگاه بین المللی امام خمینی

تبلیغات در فرودگاه بین المللی امام خمینی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لیست برخی از سازه های تبلیغاتی فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران در فایل کمپین تبلیغاتی زیر ارائه شده است . برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست کامل بیلبوردهای تبلیغاتی فرودگاه بین المللی امام خمینی ، با شماره 09128700556 تماس حاصل نمایید .

pdf

۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶

مشخصات این نوشته

دسته بندی : مقالات
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
تعداد بازدید : 1,549 بار

تگ ها

تبلیغات در فرودگاه بین المللی امام خمینی
فرودگاه امام خمینی
فرودگاه بین المللی امام
فرودگاه
اجاره بیلبورد در فرودگاه امام خمینی
تبلیغات در فرودگاه امام خمینی تهران
تبلیغات محیطی در فرودگاه امام خمینی تهران
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه امام خمینی
تابلوهای تبلیغاتی امام خمینی