چشیدن تازگی یک طعم واقعی !!

بازهم مک دونالد و یک طعم واقعی !!

برش های سیب زمینی خلالی در دیزاین زیبایی از سیب زمینی خالی شده با برند(M ) مک دونالد، طعم بی نظیری به تبلیغات این فست فود جهانی داده است.

سادگی تصویر و پیام موزون و خوشمزه « چشیدن تازگی یک طعم واقعی » حس خوشایندی را در بیننده منتقل می کند و از طرفی برش های تازه سیب زمینی علاوه بر اینکه جلوه تبلیغات محیطی مک دونالد را دوچندان نموده است، به مشتریان اعلام میکند که مواد اولیه و باکیفیت اساس کار مک دونالد و یکی از رموز موفقیت آن است.

چشیدن تازگی یک طعم واقعی !!
http://www.farabillboard.com/نوشته-ها/ایده-های-تبلیغاتی-خلاقانه/چشیدن-تازگی-یک-طعم-واقعی-.html

آژانس تبلیغاتی: TBWA, شانگهای، چین

مدیران هنری: Sylvie Kinn, Ong Kien Hoe, Edmund Choe
کپی رایتر: Sylvie Kinn, Ong Kien Hoe, Gordon Shu, Edmund Choe
تصویرگر: Sylvie Kinn
عکاس: Jen Harlim
انتشار: 2013


درباره تبلیغات مک دونالد

شرکت مک دونالد دارای بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای فست فود در سراسر دنیا است. این شرکت با فعالیت در 119 کشور روزانه دارای 68 میلیون مشتری است. تاریخ آغاز به کار این شرکت به 1940 باز می‌گردد.
مک‌دونالد دارای بیش از 31 هزار شعبه و یک و نیم میلیون کارمند در سراسر دنیاست. این شرکت که به عنوان نماد کاپیتالیسم آمریکایی در جهان شناخته می‌شود با صرف هزینه های سنگین تبلیغاتی در صدد حفظ موقعیت خود به عنوان رتبه اول در حوزه مواد غذایی است. 

تمرکز و موفقیت این شرکت در امر تبلیغات را از آنجا می‌توان درک کرد که بر اساس تحقیقی در سال 2004 عکس دلقک رونالد مک‌دونالد در میان کودکان شناخته شده‌تر از تصویر مسیح یا جورج بوش بود.

 

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

مشخصات این نوشته

آخرین بروزرسانی : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۳
تعداد بازدید : 375 بار

تگ ها

مک دونالد
تبلیغات مک دونالد
تبلیغات محیطی