هیجان در تبلیغات محیطی اتومبیل Chevrolet

هیجان در تبلیغات محیطی اتومبیل Chevroletنشان دادن قابلیت های جدید محصولات و کالاها در تبلیغات شیوه ای منحصر بفرد برای فروش محصولات می باشد. بدین جهت اتومبیل Chevrolet با معرفی نسل جدید و نمایش آپشن های این خودرو در کمپین تبلیغاتی، ایده خلاقانه ای را به اجرا گذاشته است.

هیجان در تبلیغات محیطی اتومبیل Chevrolet
http://www.farabillboard.com/نوشته-ها/ایده-های-تبلیغاتی-خلاقانه/هیجان-در-تبلیغات-محیطی-اتومبیل-Chevrolet.html

تصاویری برگرفته شده از تیزر تبلیغاتی کمپین اتومبیل Chevrolet در فضاهای تبلیغاتی مربوط به این برند بکار گرفته شده است.

پژواک صدا در داخل اتومبیل یکی از مشخصه های بارز این تبلیغات محیطی است و همچنین به وجد آمدن سرنشینان خودرو از این تبلیغات بسیار هیجان انگیز و ترغیب کننده است و میتواند موج مثبت و مفرحی را در ذهن مخاطبین به وجود آورد.

سیستم عملکرد صوتی این خودرو به این شرح است که هنگامی که شخصی در داخل اتومبیل صحبت می کند به دلیل وجود میکروفن مخفی موجود در سیستم صوتی، انعکاس صدای خود را می شنود این کار برای  تاکید بر افزایش فضای داخلی در مدل جدید می باشد.

سیستم صوتی قدرتمند یکی از مشخصه های مهم در انتخاب خودرو می باشد، که Chevrolet بدرستی بر روی این ویژگی دست گذاشته است و در واقع مشتریان علاقمند به سیستم صوتی پیشرفته در اتومبیل را به خرید این خودرو سوق می دهد.


آژانس تبلیغاتی: Salles Chemestri, سائو پائولو، برزیل
کارگردانان خلاقیت: Hugo Rodrigues, Victor Hayashida
مدیر هنری: Andre Marques
کپی رایتر: Pedro Furtado
انتشار: 2011 مارس

 

اثرات تبلیغات هیجان انگیز در افراد

نتایج حاصل از پژوهش های عصبی ارائه شده توسط برندان کوک (Brendan Cook) از شرکت تبلیغاتی OOH استرالیایی، نشان داد که اوج لحظات هیجان انگیز و محرک می تواند برند شما را به حافظه طولانی مدت افراد منتقل کند.

استفاده از شیوه های محیطی همچون بیلبورد، تبلیغات روی تاکسی، بازارها ، نمایشگرها و... برای نشان دادن صحنه هیجانی می توان به آن چه کوک به نام (replay button) می شناسد دست یافت و بر حافظه طولانی مدت افراد تاثیر گذاشت. این همان چیزی است که باعث تحریک فروش می شود و با استفاده از شیوه های تبلیغات محیطی می توان به این مسئله دست یافت. این موضوع را تری مورفی، مدیر اجرایی بخش بازاریابی و خدمات بازاریابی شرکت Primedia Outdoor بیان می کند.

مورفی همچنین می گوید: این تحقیق نشان می دهد که ایجاد تبلیغات محیطی خوب و ارتباط دادن آن به بقیه یک کمپین، چقدر آسان است. همانطور که Cook نیز بیان می کند، برای تاثیر گذاری نیازی به جایزه نیست.

 

۱۹ دى ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸

مشخصات این نوشته

آخرین بروزرسانی : ۱۹ دى ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۴
تعداد بازدید : 37 بار

تگ ها

تبلیغات
تبلیغات محیطی
اتومبیل Chevrolet