تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه بین المللی

از اﺑﺘﺪاﻳﻲﺗﺮﻳﻦ روﺷﻬﺎي ﻣﺒﺎدﻟﻪ و ﺗﺠﺎرت دردوران ﮔﺬﺷﺘﻪ، ﻣﺒﺎدﻟﻪ ﻛﺎﻻ ﺑﺎﻛـﺎﻻ و ﺧـﺪﻣﺎتﺑﻮده اﺳﺖ. از آﻧﺠـﺎﻛـﻪ درﮔﺬﺷـﺘﻪ اﻣﻜـﺎن
ﺑﺪﺳﺖ آوردن ﺗﻤﺎمﻧﻴﺎزﻫﺎ و اﺣﺘﻴﺎﺟﺎتﺑﻪ ﻃﻮر روزﻣﺮه ﻣﻴﺴﺮﻧﺒﻮدو از ﻃﺮﻓـﻲ اﻣﻜـﺎن ﺷﻨﺎﺳـﺎﻳﻲاﻓﺮادوﮔﺮوﻫﻬﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ اﻳﻦ ﻧﻴﺎزﻫﺎ را ﺑﺮ ﻃـﺮفﻛﻨﻨـﺪ ﻧﺒـﻮد، ﺻـﺎﺣﺒﺎن ﻛـﺎﻻ و ﺧـﺪﻣﺎت در ﻣﺤﻠﻬﺎﻳﻲ ﮔﺮدﻫﻢ آﻣﺪه و ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻋﺮﺿﻪ آﻧﭽﻪ ﻛﻪ در اﺧﺘﻴﺎرداﺷﺘﻨﺪ و ﻣـﺎزادﺑـﺮﻧﻴﺎزﺷـﺎن ﺑـﻮد اﻗﺪامﻣﻲﻧﻤﻮدﻧﺪ.
درﻋﺼـﺮ ﺣﺎﺿـﺮﺑﺎزارﭼـﻪ ﻫـﺎ وﻣﻜﺎﻧﻬﺎي دادوﺳﺘﺪ ﻗﺪﻳﻢ ﺗﺒﺪﻳﻞ ﺑﻪ ﻓﻀﺎﻳﻲ ﺑﺮاي ﺗﺒﺎدل اﻃﻼﻋﺎت و اﻓﻜﺎر وداﻧﺶ و ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژي ﺑﻴﻦﻣﻠﻞ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﮔﺮدﻳﺪه اﺳﺖ. اوﻟﻴﻦ ﻧﻤﺎﻳﺸـﮕﺎهﺟﻬﺎﻧﻲ ﺑﻪ ﺷﻜﻞ اﻣﺮوزي در ﺳﺎل 1851 ﻣﻴﻼدي ودر ﻣﺤﻠـﻲ ﺑﻨـﺎمﻛﺮﻳﺴـﺘﺎل ﭘـﺎﻻس درﻫﺎﻳـﺪ ﭘﺎرك ﺷﻬﺮﻟﻨﺪن ﭘﺎﻳﺘﺨﺖ اﻧﮕﻠﺴﺘﺎن ﺗﺤﺖ ﻋﻨﻮان \"ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه ﺑﻴﻦاﻟﻤﻠﻠـﻲ ﻛﺎﻻﻫـﺎي ﻣﻠـﻞ ﺟﻬـﺎن\" بوجود آمد.